Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Марченков М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Булгаков О. І. Вплив фізкультурних хвилинок на розумову працездатність учнів загальноосвітніх навчальних закладів [Електронний ресурс] / О. І. Булгаков, А. Х. Дейнеко, М. К. Марченков // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2014. - № 5. - С. 11–14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2014_5_4 Мета роботи - з'ясувати вплив на розумову працездатність учнів фізичних навантажень, які використовуються в процесі проведення фізкультурних хвилинок на уроках загального циклу. У дослідженні приймали участь 673 учнів 5-11 класів 4 загальноосвітніх шкіл Вінницької та Харківської областей. Дослідження проводилось у два етапи. На першому етапі визначались зміни розумової працездатності учнів протягом навчального дня. При цьому використовувалась методика А. Мюнсберга. На другому етапі дослідження визначався вплив фізкультурних хвилинок на показники розумової працездатності учнів. Дослідження проводилось з використанням коректурної проби В. Анфімова. Висновки: проведене дослідження свідчить про стійке зниження показників розумової працездатності учнів протягом навчального дня. З другого по шостий урок розумова працездатність школярів на уроках загального циклу знижується на 13,2 %. Встановлено, що виконання учнями фізкультурних вправ на уроках загального циклу забезпечує підвищення у них розумової працездатності на 8 %.
| 2. |
Муллагильдина А. Я. Мотивация учащихся 7–8-х классов к занятиям гимнастикой [Електронний ресурс] / А. Я. Муллагильдина, И. В. Красова, М. К. Марченков // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2015. - № 6. - С. 104–110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2015_6_21
| 3. |
Шутєєв В. Масовий студентський спорт у вітчизняній та зарубіжній практиці [Електронний ресурс] / В. Шутєєв, Т. Шутєєва, А. Єфременко, О. Насонкіна, М. Марченков // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2017. - № 4. - С. 121-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2017_4_23 Мета роботи - проведення порівняльного аналізу особливостей організації на особистість студентів. Проаналізовано спеціальну літературу, в якій розкриваються особливості організації вітчизняного та зарубіжного масового Союзу і який реалізується в сучасній Україні, передбачає для студентів обов'язкові заняття фізичними вправами в межах навчальної дисципліни "Фізичне виховання", а також заняття спортом за власним вибором на дозвіллі. Другий напрям, який є наслідком еволюції євро-американської цивілізації, передбачає створення для студентів умов і можливостей для вільного вибору ними видів рухової активності, як одної з форм їх дозвіллєвої діяльності. Проведений аналіз свідчить про те, що в Україні в студентському середовищі існує 4 можливих напрями впливу спорту на формування особистості студентів: спортизовані заняття з фізичного виховання в межах навчального процесу; спортивні секції; бюджетні спортивні клуби; спортивні клуби, які функціонують на комерційній основі. У закордонній практиці вплив спорту на формування особистості студентів реалізується через різноманітні форми клубної роботи.
| 4. |
Дейнеко А. Ґенеза змісту шкільного фізичного виховання у контексті соціального замовлення [Електронний ресурс] / А. Дейнеко, І. Красова, М. Марченков // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2017. - № 6. - С. 46-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2017_6_11
| 5. |
Рыбальченко Т. Определение уровня тактической подготовленности квалифицированных бегунов на 800 м [Електронний ресурс] / Т. Рыбальченко, Е. Насонкина, М. Марченков // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2018. - № 1. - С. 80-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2018_1_16 Цель работы - определить изменение уровня тактической подготовленности и тактики соревновательной деятельности квалифицированных бегунов на 800 м. Теоретический анализ и обобщение литературных источников; педагогическое наблюдение; анализ соревновательной деятельности; метод экспертных оценок; методы математической статистики. Для определения уровня тактической подготовленности бегунов было привлечено 20 экспертов (10 тренеров та 10 высококвалифицированных спортсменов). В исследовании принимали участие спортсмены I разряда и КМС, специализирующиеся в беге на 800 м возрастом 17 - 21 год (10 юношей и 10 девушек). Выявлен низкий уровень тактической подготовленности бегунов на 800 м. Установлено улучшение показателей тактической подготовленности, а именно способности анализировать информацию о своих соперниках и умение использовать ее во время соревнований, увеличение разнообразия арсенала тактических действий, повышение способности навязать сопернику свою тактику и умение быстро реагировать на ситуацию, которая изменилась, и мгновенно изменять тактические приемы в зависимости от поведения соперника. Выводы: показано положительное влияние специально направленных упражнений на уровень тактической подготовленности спортсменов. Установлено перераспределение усилий спортсменов на дистанции, увеличение средней соревновательной скорости и спортивного результата.
| 6. |
Цыбульская Э. И. Исследование сущности инвестиционной политики предприятия [Електронний ресурс] / Э. И. Цыбульская, М. А. Марченков // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2016. - Вип. 21(2). - С. 121-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2016_21(2)__31
| 7. |
Красова І. Визначення рівня термінологічної компетентності вчителів фізичної культури як основи фахової діяльності [Електронний ресурс] / І. Красова, А. Дейнеко, М. Марченков, Л. Луценко // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2018. - № 3. - С. 27-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2018_3_7 Умови сучасного трактування процесу навчання вимагають зростання ролі вчителя і уроку фізичної культури. Нормативні вимоги, які висуваються до вчителя, вже сьогодні формують новий підхід до викладання фізичної культури, де важливе місце займає культура спілкування і рівень мовно-професійної компетентності вчителя фізичної культури, що, безумовно, неможливо без знання й умілого використання гімнастичної термінології. Мета роботи - визначення рівня термінологічної компетентності вчителів фізичної культури, особливостей використання термінів, причин, що не дозволяють вчителям ефективно використовувати гімнастичну термінологію під час фахової діяльності. У дослідженні приймали участь вчителі фізичної культури (n = 87). Розглянуто деякі особливості використання гімнастичної термінології вчителями фізичної культури. Встановлено у них недостатній рівень термінологічної компетентності під час фахової діяльності при використанні фізичних вправ. Виявлено причини, що не дозволяють вчителям фізичної культури ефективно використовувати гімнастичну термінологію. Висновки: рівень термінологічної компетентності у кожного фахівця є індивідуальним і дуже часто потребує його підвищення Встановлено, що не зважаючи на важливу роль використання гімнастичної термінології, її складова в уроці фізичної культури з кожним роком зменшується. Виявлено ряд причин, які впливають на рівень термінологічної компетентності вчителів і відображаються на якості фахової діяльності в цілому.
| 8. |
Марченков М. А. Теоретические аспекты финансово-экономической устойчивости предприятий [Електронний ресурс] / М. А. Марченков // Вчені записки Харківського гуманітарного університету "Народна українська академія". - 2018. - Т. 24. - С. 247-255. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VzKhgu_2018_24_27
| 9. |
Цибульська Е. І. Методика оцінки ефективності реалізації інвестиційної політики підприємства [Електронний ресурс] / Е. І. Цибульська, М. О. Марченков, С. С. Осокін // Причорноморські економічні студії. - 2019. - Вип. 47(2). - С. 7-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2019_47(2)__3
|
|
|